Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Beste wensen

  • Plinius

    Voor het nieuwe jaar.

    Ik wás de eerste hier, maar ook de laatste? Zijn BB liefhebbers niet zo communicatief als Boudy zelf…..? Blijkbaar.

    Helaas, er is toch heel veel te bespreken / te delen…leek mij wel leuk.

    Gegroet!

  • Robèrt Koopman

    Ik wist niet van het bestaan van dit prikbord af.

    Toch hoop ik dat het nog wel wat gaat worden!

    M.v.g,

    Robèrt

  • Jorge

    Ik mis hem nog steeds met zijn prachtige reisverslagen en terwijl pratend met de cameramannen/vrouwen. Niemand doet hem dit na zeker niet dat praten met de conservators van de diverse musea in alle uithoeken van de wereld. Zo enthousiast pratend zie je niet veel van zijn collega's (als die er zijn). Nou ja hij heeft wel het een ander gefantaseerd maar wat dan nog.

  • Plinius

    Absoluut een gemis, en zonder opvolging helaas. Een interessant mens en zijn enthousiasme was aanstekelijk en aandoenlijk.

    Gelukkig hebben we de DWVBB dankzij mensen als RK hierboven en die koester ik ook echt, net als sommige van zijn boeken. Lang niet allemaal hoor.

  • Roel

    HALLO,

    Ook ik ben al weer een goed jaartje of twee a drie BB aan het lezen. In navolging hiervan ben ik ook veel geschiedenis boeken gaan lezen. Met name eilanden en ontdekkingsreizen zijn mijn favoriete onderwerpen.

    Een leuk boek wat ik onlangs las was Het verdwaalde eiland Amsterdam van Alfred van Cleefs. Volgens mij helemaal in de lijn van BB.

    Mocht iemand nog leuke tips hebben over BB/leuke bijeenkomsten over BB/ boeken in dezelfde lijn enz enz. Ik hoor ze graag.

    Groeten Roel

  • Plinius

    Hallo Roel,

    Leuk dat je hier ook komt. Lijkt mij idd een leuk boek over ‘Amsterdam’ . Tips zijn alleen Buchmania, maar dat zal je wel kennen inmiddels? Zij organiseren ook bijeenkomsten.

    Op Marktplaats (MP) wordt veel Buch ge- en verkocht en je hebt ook het Boudewijn Buch Museum op internet van Martin de Zoete, veel interessante informatie staat daar.

    Er is de site over Boudewijn Buch - De Wereld van Boudewijn Buch - van Robèrt Koopman, waar ook de DVD set te verkrijgen is. Er zijn ook nog 8 andere DVD's met Buch in TV programma's te verkrijgen op MP…

    Er is nog een nieuwsbrief van Buch verzamelaar Louis Schouten die ook veel Buchania verkoopt..

    Dat is wel zo'n beetje wat ik weet.Misschien kunnen anderen nog aanvullen.

    Groet Plinius